Prijatelj Aleš kupuje novo kuhinjo. Obiskal je že precej prodajnih mest različnih ponudnikov kuhinj in pridobil različne ponudbe za kuhinjo. Pred dnevi mi je zaupal, da bo obiskal prodajno enoto podjetja v Ljubljani, saj so mu preko telefona ponudili cenejšo kuhinjo kot v poslovalnici v Mariboru. Super! Kaj pa o tem pravi direktor podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo kuhinj? Si lahko privoščijo, da s stranko porabijo precej časa, stranki svetujejo, pripravijo ponudbo, nato pa ta brez težav pridobi konkurenčno ponudbo v drugi poslovalnici istega podjetja? Precej neugodna situacija za podjetje in direktorja. Ne boste verjeli, ampak s takšnimi zgodbami se danes precej pogosto srečujemo. Kakšna pa bi sploh bila ustrezna rešitev, da preprečimo takšno konkurenco znotraj poslovalnic istega podjetja?

kuhinja

Vir: sarahbarksdaledesign.com

Preglednost nad podatki na različnih lokacijah nam lahko enostavno zagotavlja spletni informacijski sistem. Tako bi v konkretnem primeru v prvi poslovalnici v sistem zapisali podatke o Alešu, njegove želje in dodali ponudbo, ki mu je bila izdana. Tako podjetje zagotovi, da bodo tudi v vseh drugih poslovalnicah v istem trenutku vedeli, da je Aleš že v sistemu, za katere izdelke se je zanimal in kako daleč je ta stranka v prodajnem procesu. V našem primeru bi lahko ob prihodu v drugo poslovalnico ali že ob klicu Alešu postregli z vsemi informacijami glede že izdelane ponudbe in morebiti tudi zaključili s prodajo ali zgolj naredili novo različico ponudbe. Informacijski sistem, ki to omogoča, je tudi Intrix CRM, v katerega lahko shranite vse informacije o strankah, povpraševanjih, pripnete izdane ponudbe, pogodbe in spremljate aktivnosti s strankami (obiski, klici, naloge …). Če je tudi vaše podjetje konkurenčno samo sebi, je zadnji čas, da začnete z uporabo sistema Intrix CRM. Preizkusite ga brezplačno na www.intrix.si in optimizirajte svoje poslovanje še danes.