Sprejeli ste odločitev, da boste v vaše podjetje uvedli CRM (Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami). Z izbranim izvajalcem ste dogovorjeni za delovni sestanek, katerega namen je definirati vse podrobnosti implementacije programske opreme za CRM v vaše okolje. Na ta sestanek se je dobro temeljito pripraviti, da boste izvajalcu podali vse potrebne informacije. Na delovnem sestanku morate imeti jasno sliko, kaj želite in v kakšnih korakih naj bi potekalo uvajanje CRM.

Pred sestankom razmislite o naslednjih točkah:

  • Ali predstavljena (osnovna) verzija programske opreme za CRM zadošča vašim potrebam ali pa so potrebne dodatne prilagoditve za vaš poslovni proces?
  • Ali želite v nov CRM uvoziti podatke (podjetja, kontakti)? Imate urejene baze podatkov?
  • Koliko uporabnikov bo uporabljajo CRM in kakšne bodo njihove uporabniške pravice (avtorizacija)?
  • Želite CRM povezati z obstoječimi sistemi v podjetju (ERP, CMS, spletna stran)?
  • So vsi sodelavci seznanjeni, da v podjetje uvajate CRM rešitev? Kako bodo rešitev sprejeli?
  • Boste imeli na razpolago dovolj časa za tesno sodelovanje z izvajalcem med implementacijo?

working-in-office1

Na delovnem sestanku od izvajalca pričakujte naslednja vprašanja:

  • Kako imate sedaj podprte poslovne procese?
  • Kakšni so vaši prodajni in drugi procesi, kako komunicirate s strankami, kako izdelujete ponudbe itd.?
  • Katere informacijske rešitve uporabljate? Ali jih želite povezati s CRM-jem?
  • Katere podatke želite uvoziti iz zunanjih podatkovnih baz oz. obstoječih sistemov?

Uspešen delovni sestanek je v veliki meri odvisen od motivacije in samoiniciativnosti naročnika. Zato je zelo pomembno, da se nanj dobro pripravite in izvajalcu pomagate definirati vse potrebno za implementacijo sistema CRM.