Upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje lahko prinese pomembno vrednost, tako za podjetje kot za stranko, ki jo je mogoče uporabiti za zagotovitev, da podjetje upravlja z evidenco podatkov bolj učinkovito, hkrati pa spodbuja boljšo razmerje stranka – organizacija.

Možnosti so dobre, saj večina podjetij in organizacij razume koristi, ki jih nudijo orodja za podporu CRM in projektnemu vodenju. Kar morda ne razumejo v celoti je, kako in kdaj načrtovati in ter kaj pričakovati v smislu platforme in aplikacije, izvedbenih rokov in celotnih stroškov. Brez polnega razumevanje vsakega od teh elementov, organizacija ni sposobna ustrezno napovedati implementacije ustrezne rešitve v podjetje in izvajanja, kar lahko povzroči nevščečnosti.

Uvedbe sistemov za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in sistema projektnega vodenja lahko trajajo vse tja od 1 in tudi do več mesecev. Vse je odvisno od tega, koliko podjetje pozna svoj način in dela in je pripravljeno na spremembe.

Prvi korak za organizacijo, je razumeti svoje notranjo strukturo. Vprašati se je potrebno kako trenutno poslujemo? Ali nas bo novi sistem v kaj zavezoval? Ali obstajajo tretje osebe, ki morajo tudi imeti možnost za vključitev v sistem? Ali lahko s sistemom ki je lokaliziran poslujemo ob širitvi tudi na globalni ravni?

Razumevanje potreb bo v veliko pomoč organizaciji, da lahko napove stroške in čas, ki bo potreben za izvedbo. Prav tako lahko zmanjša nepotrebne prilagoditve, ki bi jih uvedlo skupaj z implementacijo novega sistema za podporo CRM oziroma projektnega vodenja.

Veliko podjetij se s težavo loti sprememb in posodobitve poslovanja, pri tem najsi gre za pomanjkanje časa zaradi dela na tekočih projektih ali pa enostvano ne vedo, kdaj se projekta lotiti, da bi izbrali primerni čas za implementacijo sistema.

V praksi se je večkrat pokazalo, da ima večina podjetij v poletnih mesecih manj dela, kar je posledica časa dopustov. To je del leta, ki je primeren za spremembe, nujne za prilagajanje organizacije dela v podjetju in načrtov za prihajajoče poslovno leto, v katerem imajo cilj izboljšati poslovanje in povečati dobiček.

Intrix orodja

Pri načrtovanju in implementaciji sistema v podjetju, je potrebno upoštevati:

- jasno določene cilje organizacije,

- da mora rešitev ustrezati poslovnim ciljem,

- da se je potrebno osredotočati na vse vidike poslovanja,

- poslovni problem,

- da tehnologija podpira poslovne procese in ne obratno,

- uvajanje sprememb, ki se jih je potrebno držati,

- svetovanje strokovnjakov

- izbira prave metodologije dela

- enostvavnost uporabe

Programe za upravljanje odnosov s strankami – Intrix CRM in programe za vodenje projektov – Intrix Project je možno v zelo kratkem času prilagoditi in uvesti v organizacijo dela, saj se program enostavno prilagaja željam in potrebam. Program ne zahteva vlaganj v strežniško infrastrukturo, niti uporabnika ne zavezuje, saj je mogoče podatke kadarkoli izvoziti v standarno uveljavljenih formatih. Pri načrtovanju programa sodeluje izkušena in profesionalno usposobljena ekipa, ki vam bo svetovala svetuje pri načrtovanju programa in uvedbe v podjetje.