To vprašanje se poraja vsakemu direktorju in vodji prodaje pred uvedbo sistema CRM. Nekateri trdijo, da so rezultati težko merljivi, vendar smo na praktičnem primeru vnosa novega podjetja natančno prikazali, koliko časa lahko prihranimo. Intrix se v trenutku vnosa novega podjetja poveže kar s tremi zunanjimi viri podatkov – bazami AJPES, Bisnode in Bizi.si, zato lahko v trenutku pridobite vse podate o novem podjetju s samo enim klikom. Intrix povezava z BIZI.SI, BISNODE in AJPES bazo podatkov

Primer 1: Vnos novega podjetja.

 

Primer 2: Enostaven vnos novega podjetja z uporabo povezave z bazami podatkov v aplikaciji Intrix CRM.

Osnovna BIZI.SI povezava

 

Odgovor na vprašanje je enostaven. Za vnos novega podjetja smo v prvem primeru porabili cele 4 minute, s sistemom Intrix in povezavo z bazami podatkov pa le 5 sekund. Upoštevati pa moramo, da v prvem primeru niti nismo pridobili vseh podatkov, ki smo jih pridobili v drugem primeru.   Marsikdo bo najprej pomislil, da vseh teh podatkov niti ne potrebuje. A če bolje razmislimo, bo treba novemu podjetju (stranki) pripraviti ponudbo ali izdati račun, zato bomo že zelo kmalu potrebovali vse uradne podatke podjetja. Če se postavimo v vlogo prodajalca, je še pomembneje pridobiti vse te podatke, saj se lahko prodajalec, ki je seznanjen z vsemi podatki o podjetju, veliko lažje pripravi na prodajni klic ali sestanek in tako poveča možnosti za uspešno prodajo svojega izdelka ali storitve.

Še ne uporabljate Intrixa? Kliknite za PREIZKUS aplikacije Intrix CRM in se prepričajte.