Po končanem sejmu, konferenci ali podobnem dogodku se pogosto vrnemo v pisarno s številnimi vizitkami potencialnih strank (leads). Jasno je, da jih je treba čim prej kontaktirati, a se pogosto sprašujemo, kako bi bilo to najbolje storiti.

Prva možnost je klasična pošta. Ta je ustrezna, če želimo potencialni stranki poslati še dodatni promocijski material ali vzorec, če ji tega nismo izročili že na sejmu oz. konferenci. Drugič, pošljemo lahko elektronsko ali SMS sporočilo. To je hitro in poceni, ampak je težko vedeti, ali je naslovnik sploh pogledal e-sporočilo ali pa je to morda pristalo med vsiljeno pošto (junk). Pri SMS sporočilih je verjetnost, da bo naslovnik sporočilo pogledal, precej večja; ker pa velja, da so SMS sporočila bolj osebna, je lahko takšno komuniciranje včasih tudi moteče. Seveda pa lahko potencialno stranko tudi pokličemo in takoj dobimo odziv.

Kateri način je najustreznejši?

Odgovor ni preprost in je odvisen od vsakega posameznika. Pravzaprav ima vsaka potencialna stranka svoje želje o najustreznejšem načinu kontakta. Nekateri želijo, da jim informacije pošljemo po e-pošti, drugi po klasični pošti, spet tretji pa pričakujejo klic že naslednji dan, morda celo ob točno določeni uri.

kontakt-crm

Ugotoviti najustreznejši način za vsakega posameznika je preprost

Kot smo ugotovili, je torej najpomembneje od vsakega posameznika izvedeti, na kakšen način želi, da ostanemo v stiku. Zato si je pomembno zapomniti, da moramo zmeraj vprašati, ali stranka želi klic, e-sporočilo ali katero izmed drugih oblik kontakta, in to tudi časovno omejimo (kdaj).

Imejte pripravljen sistem za „follow-up“

Če nimate pripravljenega informacijskega sistema, si lahko ključne informacije zabeležite na vizitko. Veliko bolje pa je seveda, da imate ustrezen informacijski sistem (npr. sistem za upravljanje odnosov s strankami – CRM), kamor že na sejmu oz. konferenci ali pa takoj po dogodku beležite potencialne stranke in njihove interese ter naslednje aktivnosti. Ta sistem bo kasneje zelo pomagal vam in tudi vašim sodelavcem, saj bodo podatki takoj dostopni celotni ekipi, ki bo lahko pričela z ustreznimi koraki, sistem vas bo opozarjal na aktivnosti, klice ipd. Tako bodo vaše aktivnosti vedno ob pravem času in v pravi obliki.