Vabimo vas na delavnico o upravljanju odnosov s strankami (CRM), kjer vam bomo predstavili kako pomembni so podatki o strankah in možnosti kako jih izkoristiti, da prodamo več.

Razkrili bomo najnovejše trende na področju CRM, prikazali številne primere dobrih praks, izpostavili zakonitosti uvajanja sistema CRM ter podrobno prikazali ključne koristi za podjetje. Priporočamo jo vsem zaposlenim v prodaji, marketingu, vodjem projektov, direktorjem ter vsem ostalim sodelavcem, ki želite izboljšati svoje prodajne rezultate ter spoznati načine za učinkovitejšo obvladovanje starih in pridobivanje novih strank.

Na delavnici bomo predstavili učinkovit program za podporo prodaji in marketingu – Intrix CRM.

Ključne koristi, ki jih boste pridobili na delavnici:

  • Kako organizirati bazo podatkov o strankah
  • Kako zbirati in obdelovati podatke o aktivnostih z določeno stranko
  • Kako izkoristiti zbrane podatke o strankah
  • Kako porabiti manj časa za pripravo, ter več časa nameniti dejanski prodaji
  • Kako učinkovito voditi prodajne priložnosti
  • Kako se zavarovati pred izgubo podatkov
  • Kako povečati zvestobo in zadovoljstvo strank
  • Kako znižati stroške prodaje in povečati izkoriščenost prodajnih priložnosti

Delavnica bo potekala v prostorih GZS Ljubljana, Dimičeva 13, Ljubljana v torek, 2. februarja 2010, ob 9. uri in je brezplačna.

Svojo prijavo lahko posredujete po elektronski pošti ali se prijavite preko obrazca na spletni strani podjetja Intera.