V času, ko imajo informacije večinoma elektronsko obliko, je eno ključnih vprašanj varnost podatkov. To velja tudi v primeru sistema za CRM. Ker so podatki o strankah vredni zlata, je dobro biti povsem prepričan o njihovi varnosti. V prispevku bomo opisali nekaj značilnosti glede varnosti podatkov spletnega programa Intrix CRM. Kako pa vi poskrbite za varnost svojih podatkov o strankah?

  1. Varna soba. Strežniki s podatki so shranjeni v t.i. varni sobi – prostoru, ki je zaščiten pred vdori in nesrečami. Poskrbljeno je za varnost v primerih požara, poplave, vročine, dima, potresov ipd.
  2. Replikacija. Za delovanje vsakega programa Intrix sočasno skrbita dva strežnika, med katerima je vzpostavljena replikacija. Če bi eden izmed strežnikov odpovedal, delo nemudoma prevzame drug strežnik in program nemoteno deluje naprej.
  3. Varnostne kopije (backup). Vsi podatki se vsakodnevno kopirajo na drugo lokacijo. S tem zagotovimo še dodatno varnost podatkov.
  4. SSL varna povezava (https). Povezava med uporabnikom in programom CRM poteka po varni povezavi SSL. SSL je protokol, ki omogoča varno komunikacijo na spletu. Uporabljajo ga tudi spletne banke, trgovine in drugi, ki se srečujejo s potrebo po prenosu podatkov zaupne narave.
  5. Zgodovina aktivnosti. V programu Intrix CRM je poskrbljeno tudi za revizijsko sled: celoten dnevnik aktivnosti, ki za vsakega posameznega uporabnika prikazuje zgodovino prijav v sistem, lokacijo prijave, kaj je počel v programu itd.
  6. Omejitev delovanja na IP naslove. Dodatno varnost lahko uredimo tudi z omejitvijo delovanja programa na točno določene IP naslove. To v praksi pomeni, da bo program deloval le na točno določenih računalnikih. Za to možnost se odločajo naročniki, ki želijo doseči še višjo stopnjo varnosti, ni pa nujno potrebna.

Varnost podatkov