V današnji objavi vam želim pojasniti, zakaj je prijazen uporabniški vmesnik ključen za uspešno uvedbo sistema CRM.

V današnjem času vsi ponudniki poslovnih rešitev strmijo k temu, da so te čimbolj preproste, intuitivne ter uporabnikom prijazne. Nič drugače ni pri ponudnikih sistemov CRM, ki se trudijo, da je uporabniška izkušnja skozi različne segmente aplikacije, kar se da prijazna. Včasih smo ob nakupu programske opreme dobili debelo knjigo navodil. Danes temu ni več tako. A ste kje videli navodila za Facebook ali Gmail? Na srečo na obstajajo. Ponudniki sistemov CRM danes veliko vlagajo v GUI in s tem pripomorejo k boljši uporabniški izkušnji. Veliko časa posvečajo analitiki, merijo na kakšne načine uporabniki uporabljajo aplikacijo in poskušajo izboljšati njihovo uporabniško izkušnjo.

Kadar izbirate sistem CRM je smiselno strmeti k temu, da je uporabniški vmesnik izbranega sistema uporabnikom čimbolj enostaven. Glavni uporabniki sistema CRM so zaposleni, ki imajo v večini primerov veliko vsakodnevnih nalog in nimajo veliko časa, se spoznavati z zapletenim uporabniškim vmesnikom. Velikokrat je razlog za neuspešno uvedbo ravno v tem, da zaposleni v podjetju zaradi slabe uporabniške izkušnje sistema ne sprejmejejo. Rezultat uvedbe je veliko boljši, kadar je uporabniški vmesnik sistema CRM prijazen in na prvi pogled všečen.

crm-program-intrix1

Uporabniški vmesnik sistema Intrix CRM

Pri razvoju sistema Intrix CRM veliko časa namenjamo samemu uporabniškemu vmesniku. Želimo, da ima uporabnik občutek, da v vsakem trenutku ve kje se nahaja. Uporabniški vmesnik sistema Intrix CRM je preprost in prijazen, vsi zbrani podatki so smiselno strukturirani v posameznih zavihkih. Uporabnikom ne želimo prikazovati veliko podatkov na eni strani, saj so naše izkušnje pokazale, da je bolje prikazovati manj podatkov naenkrat in te bolj izpostaviti. Pomembno je, da so najpogosteje uporabljene funkcionalnosti vedno na istem mestu. Tukaj mislim predvsem na iskalnik, urnik, filtre itd., ki so v sistemu Intrix CRM vedno na istem mestu.

Ob tem pa je najpomembneje, da znamo prisluhniti našim naročnikom. Vse predloge s strani naročnikov zelo cenimo, saj se zavedamo, da so to zlata vredne informacije tistih, ki sistem Intrix CRM največ uporabljajo. Omenjene povratne informacije naših naročnikov nam predstavljajo pomembno izhodišče za vse nadaljne posodobitve.

V kolikor se odločate za uvedbo sistema CRM predlagam, da si preberete še članek Kako naj poteka uvedba CRM v vaše podjetje.