Na temo kdaj je pravi čas za uvedbo novih informacijskih rešitev v podjetju smo že veliko pisali v prispevku “Kako in kdaj uvesti v podjetju IT rešitev“. Tako je naš nasvet uvesti nove IT rešitve zdaj! Torej poletje je odličen čas za uvajanje novih programskih rešitev v podjetje, saj je to običajno obdobje, ko imamo na razpolago več časa za razmišljanje in predvsem tudi uvedb novosti v poslovanju, zmanjšanju stroškov, optimizaciji dela tržnikov, svetovalcev, vodij in vseh ostalih zaposlenih.

Tako smo za vas v poletnih mesecih pripravili posebno ugodnost ob prijavi na program Intrix CRM ali program Intrix Project. Da boste imeli še več časa sistem preizkusiti, testirati, analizirati, se o njem posvetovati z našimi strokovnjaki smo vam omogočili 2 mesečno brezplačno preizkusno obdobje brez obveznosti.

Spletni program za upravljanje odnosov s strankami Intrix CRM je namenjen podpori prodaji in marketingu. Z njim je mogoče stranke in njihove aktivnosti spremljati učinkovito in enostavno. Program Intrix CRM deluje preko spleta, kar nam omogoča, da so podatki na enem mestu ter dostopni od kjerkoli in kadarkoli.

Program Intrix CRM - preizkusite brezplačno

Spletni program za učinkovitejšo vodenje projektov Intrix Project omogoča enostavno spremljanje in vodenje projektov, nalog in tudi finančnega dela projektov. Program vključuje tudi modul Gantogram, ki omogoča odličen pregled projektov in nalog po časovni premici, kjer se lahko hitro vidi stanje projektov. Namenjen je vodstvu, vodjem projektov, projektni skupini, ki izvaja naloge, ostalim zaposlenim, ki so kakorkoli povezani s projekti in tudi zunanjim sodelavcem, ki se jim lahko omejijo pravice dostopa do želenih podatkov. Ker tudi program Intrix Project deluje preko spleta bomo do podatkov lahko dostopali iz katerekoli lokacije in kadarkoli.

Program za projektno vodenje Intrix Project - preizkusite brezplačno

Programski rešitvi Intrix CRM in Project lahko tudi individualno prilagajamo potrebam posameznega podjetja in tako v aplikacijo vključimo le tisto kar je potrebno – nič več in nič manj. Tako lahko dosežemo še večjo učinkovitost programa in zadovoljstvo uporabnikov. Prilagoditve aplikacije opravimo zelo hitro in predvsem ugodno, pred prilagoditvami pa vam bomo glede na naše dobre prakse znali še ustrezno svetovati.