Zaradi velike količine ponudnikov različnih sistemov CRM, danes vedno več časa vložimo v iskanje in izbiro ustreznega sistema. Kar hitro lahko ugotovimo, da je toliko kot je ponudnikov različnih CRM sistemov tudi različnih funkcionalnosti, ki jih ti sistemi ponujajo. Tako se pogosto kar hitro pojavi vprašanje: “Katero od funkcionalnosti tega sistema potrebujemo?”. V kolikor smo si zastavili takšno vprašanje po vsej verjetnosti nismo na pravi poti.

Osredotočajte se na to, kar rabite in ne na to, katere vse funkcionalnosti sistem CRM ponuja.

Da bomo uspešnejši pri izbiri ustreznega sistema se vprašajmo raje: “Kaj potrebujemo v sistemu CRM, da bo naše delo učinkovitejše in katere procese želimo s sistemom CRM optimizirati?”. Odgovore na vprašanja si zapišite in izbirajte med sistem, ki lahko zadovoljijo vaše želje.

Ločite stvari, ki so nujno potrebne od manj potrebnih.

Pri izbiri in nato implementaciji sistema CRM je zelo pomembno, da ločimo med funkcionalnostmi, ki jih nujno potrebujemo (must to have) in “bonbončki” (nice to have). V fazi iskanja ustreznega ponudnika sistema CRM se torej najprej prioritetno osredotočimo na nujno potrebne funkcionalnosti, na manj potrebne pa kasneje, ko imamo pripravljen seznam sistemov, ki zadovoljujejo naše glavne in nujno potrebne zahteve po funkcionalnostih.

Veliko uspeha pri izbiri in zadovoljstva ob uporabi!